Laatste dag....

16 oktober 2019 - Ibiza, Spanje

Toch besloten de auto nog een dag te houden. We wilden beiden naar de markt in punta arabi. Dat gaat 3 x zo snel met de auto ipv met 3 bussen. Ook wilden we heel graag zwemmen waar we gister begonnen met onze rondrit. Daar is de zee zo verschrikkelijk mooi en helder en dat ligt aan de andere kant van het eiland.

Beiden dus gedaan vandaag. Veel fotos genomen op de markt om echt te kunnen laten zien dat het een hippie markt is. Deze bij El Canar in de buurt is veel groter dan de markt Las Dalias. 500 kramen en 200 kramen. Toch vonden we die in Las Dalias eigenlijk leuker. Misschien omdat het de 1e was die we zagen? Nu veel van hetzelfde. Toch genoten van de mensen daar en de sfeer en alles wat je ziet.

Daarna heerlijk gezwommen bij Cala Comte. Zo mooi, zo helder en zulke mooie kleuren. Je ziet de vissen om je benen heen zwemmen. Je hoeft dus niet naar bv Bali om dat soort dingen te zien. Zijn hier ook gewoon. Echt genoten.

In de avond nog heerlijk genoten van de laatste keer hier eten, de laatste cappuchino en espresso, de laatste mojito en bailey enz....straks nog koffers inpakken en dan is de vakantie weer voorbij.